marți, 21 octombrie 2008

a narui

Sala unui teatru vechi, doua usi mari, lemn masiv, se deschid foarte greu, pasesti inauntru, un aer imbacsit, si bezna...mult, mult intuneric...

"As vrea sa iti smulg din mine varful degetelor tale ce adanc le-ai infipt in carnea mea, atat de adanc incat nici eu nu le pot scoate ... eu ... cea care am reusit sa scot toti demonii ce imi salasluiau in trup, si acum ...

Eram intinsa pe jos ... totul mort, rece, ... liniste, rece ... subit simt o prezenta in jur, nu bag de seama, nu ma intereseaza ... duca-se ... ce imi pasa mie ... ai intins incet o mana spre mine, ai intins mana suficient de aproape incat sa simt caldura trupului tau si totodata atat de departe incat sa nu ma atingi ... atunci m-ai trezit ... De ce a trebuit sa ma trezesti.?! .. De ce!?

Te-am simtit undeva in jurul picioarelor mele, te-ai urcat cu trupul tau peste al meu atat de aproape incat sa iti pot simti caldura si totusi atat de departe incat sa nu ma poti atinge ... am simtit mainile tale in jurul gleznelor in timp ce rasuflai incet si cald peste ele, incet ... incet ... incet ai urcat asupra gambelor, aproape mi-ai sarutat genunchii, am simtit doar caldura buzelor tale, asupra coapselor ... te-ai oprit, pentru o secunda, te-ai oprit undeva intre abdomen si pelvis ... ai privint intens, ca si cum ai fi stiut ceva ... ai fi vazut ceva acolo, aproape ca m-ai sarutat, dar te-ai oprit suficient de aproape ca sa pot simti senzatia buzelor tale pe pilea mea ... atunci m-ai privit ... ai uitat jocul si in urmatorul moment erai cu totul deasupra mea, trupul tau peste al meu, cu genunchii indoiti, sprijinit pe coate, o pozitie perfecta astfel incat trupurile noastre sa nu se poata atinge ... doar caldura ...

Acum erai atat de aproape, puteam sa iti vad chipul, privirea ... iti simteam rasuflarea grava, mainile tale se jucau undeva in jurul gatului meu, simteam ca ma sufoc ... imi luai tot aerul ... te apropiat din ce in ce mai aproape de mine, trupul tau cobora din ce in ce mai aproape de al meu ... aveam senzatia ca se atingeau ... atat de aproape incat ti-am putut simti mirosul, un miros ce mi-a intrat in piele, in trup ... usor ... usor... usor, mi-ai invadat trupul, mi-ai adulmecat mirosul buzelor, pilea, parul asemenea cum pradatorul isi adulmeca prada ... atunci respiratia a inceput sa ti se accelereze ... te-ai oprit asupra buzelor, in tot acest timp mainile tale erau undeva in jurul pieptului meu, ... m-ai privit si ... mi-ai stras pieptul atat de tare incat m-a durut, as fi tipat dar nu puteam caci buzele tale imi acopereau gura, iar mainile tale incet , subit au patruns undeva in interiorul meu, degetele ti s-au incovoiat in jurul ramasitelor din mine, acum trupurile noastre se atingeau perfect, intr-un mod ciudat ...

si doar ochii ii puteam misca din tot ce era al meu, caci buzele erau amutite de buzele tale, iar trupul paralizat de varful degetelor tale ... doar ochii se puteau misca dar si ei priveau tremuratul ochilor tai, tremurat care nu cu mult timp in urma ma speria ... "

Niciun comentariu: