duminică, 26 octombrie 2008

flori albastre de magnoli cu miros de scortisoara intr-o seara de iarna ...

Opeth - hope leaves


" un bun prieten: - Sam, nu-ti face griji, bine? Orice tip ar fi nebun sã nu-i placã de tine.

. . .

ea: - Tu esti Nomad?

el: - Da. Cred ca acest costumul al meu nu... ...nu ascunde prea bine cine sunt.

ea: - Nu... Stiu exact cine esti. Imi pare rau. Asta a fost o mare gresala. Trebuie sa plec.

el: - Asteapta! Asteapta! Asteapta! Nu e o gresala!

ea: - Nu stii cine sunt?

el: - Sigur ca da. Esti Fata de la Princeton. Esti fata cu care trebuia sa ma intalnesc. Stiu cine esti. Cum te cheama?

ea: - Ce-i cu prietena ta?

el: - S-a terminat. ... ... Cred ca astepti un tip care isi petrece timpul la Starbucks... sa scrie poeziile acelea.

ea: - Cam asa ceva. Haide, esti Austin Ames. Dar poet? Nu poti fi amândoi tipi.

el: -Nu sunt.

ea: -Atunci cine esti?

el: - Pe 7 septembrie ti-am scris: ´´Trãiesc într-o lume plina de oameni care pretind a fi ceea ce nu sunt... Dar când vorbesc cu tine... Sunt tipul care vreau sã fiu.´´ Dã-mi o sansa sa fiu tipul ala... Vrei sa ma insoteti la o plimbare pe afara? Deci, îmi spui cine esti daca ghicesc bine?

ea: - Poate.

el: - Poate? Ce-ai zice sa jucam un joc, 20 de intrebari?

ea: - Ce zici de 10?

el: - O sa fac ce pot. Bine. Prima intrebare. ... Mergi la Liceul North Valley , nu?

ea: - Desigur.

el: - Doar verificam. Adica, niciodat nu se stie cu Internetul. Bine. Urmatoarea întrebare. Ai fost dezamagita cand ai aflat ca eu sunt Nomad? ... Fi sincera.

ea: - Surprinzator, nu.

el: - Daca ai avea ocazia ... ai prefera tort de orez sau un Big Mac?

ea: - Un Big Mac. Dar ce conteaza?

el: - Îmi palce o fata cu apetit mare. Si tocmai ai eliminat 50%din fetele din clasa ta. Cred ca imi amintesc ochii astia. Esti asa de frumoasa.

ea: - Urmatoarea intrebare.

el: - Daca te intreb daca dansezi, o cotezi ca o intrebare?

ea: - Aici nu e muzica.

el: - Si?

ea: - Gata cu intrebarile?

el: - Crezi in dragoste la prima vedere?

ea: - O sa te anunt.

el: - Te-am mai vazut inainte?

ea: - Da.

el: - Cum de te-am mai vazut inainte... ...Si sa nu stiu cine esti?

ea: - Poate ca te uitai, dar nu vedeai. Ti-a mai ramas o intrebare.

el: - Bine. Crezi ca ... ai facut alegerea corecta sa te intalnesti cu mine, asta seara?

ea: - Da. Si tu, Austin Ames. vrei sa ma mai vezi dupa noaptea asta?

el: - Trebuie sa ma gandesc la asta. Absolut.

ea: - Trebuie sa plec.

el: - Ai stingerea sau ce?

ea: - Cam asa ceva. Îmi pare rau, dar iti multumesc. A fost o noapte uimitoare.

el: - Unde pleci?

ea: - Am intarziat.

el: - La ce?

ea: - La realitate."

"A Cinderella story"

Niciun comentariu: