marți, 14 octombrie 2008

lasa-ma sa te iubesc




Hoobastank - The Reason
Asculta mai multe audio Muzica »

Plansul se manifeste inca de la nastere. Lacrimile contin endorfine, unul din analgezicele naturale ale corpului, care actioneaza ca un anastezic pentru durerea emotionala.

" Imi vine sa plang, normal ca imi vine sa plang, cum sa nu plang cand toate emotiiile se strang undeva in mine ...
Plang pentru ca imi doresc sa ma lasi sa te iubesc ... pentru ca imi doresc sa iti ofer atatea, vreau, e ceva natural ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

cum sa te las sa ma iubiesti daca iubirea ta mi-ar schimba lumea, iar mie nu-mi plac schimbarile de lumi? .... pentru c-am avut prea multe..

Lulu spunea...

pt edy - edy e cu i nu cu y...
fara sa vrei ai pus un semn de intrebare, banuiesc eu, dar uite ca totusi l-ai pus ... nu trebuie sa devi frica trecutului si sa ai complexe din cauza lucrurilor trecute, poate daca ai avea curajul sa ma privesti mai adanc in suflet ai vedea lucrul asta, ca nu e absolut nimic de care sa iti fie frica ... cand gasesti un suflet pereche ... ce spui?! ... asta spui?!?
ar fi de 10 ori mai mult

Anonim spunea...

e cam de cacat pana la urma. daca stai sa te gandesti

Lulu spunea...

pt edi - cuvintele sunt de prisos ... nu sunt cuvinte care pot descrie ... nu am cum sa iti pot explica vreodata ...