vineri, 5 septembrie 2008

albastru



"Esti atat de diferita, esti diferita de imaginea ta, esti diferita de ceea ce pari in exterior...tu esti calda, ai o caldura ce il inconjoara pe cel de langa tine, ai pori care se deschid ... emani fericire, bucurie ... atragi lumea intr-un mod ciudat, sunt legati cu totii de tine, emani liniste, cand un om te priveste in ochi il linistesti, il amutesti, ramane fara simtiuri, hipnotizat ... de aceea e o lovitura atunci cand te cunosc pe tine ... si nu nu ... nu corpul hipnotizeaza ... energia ta, esenta ta, parfumul tau ... lumea iti zambeste si tu zambesti mai furmos si mai sincer decat un copilas ... e ciudat cum esti opusul a ceea ce pari a fi..."

" Nu imi pasa...nu am cerut eu asta...nu am vrut...nu vreau..."

Imi e dor sa picure...o sa ploua

Niciun comentariu: