miercuri, 3 septembrie 2008

demoni

Am invatat devreme ce e viata, mi-am explicat ce e lumea inainte de vreme, mult prea inainte, nu stiu de ce a trebuit sa fie asa, nimeni nu ar trebui sa "cunosca" viata la 5 ani, nimeni nu ar trebui sa isi explice lucruri ce nu au explicatii si nu isi vor gasi explicatii nici pentru cei de 50 de ani...
Sunt lucruri rele in viata, sunt lcururi si mai rele in viata, dar sunt si bune si frumoase...stiu sa am grija de mine , am facut-o de la 5 ani, singura, purtand pe umeri o povara atat de mare, atat de grea...nu imi e frica de nimic si de nimeni ... stiu sa fac sa nu imi fie rau, desi cumva ajung sa cred ca exista ceva ce imi vrea raul, mereu la un pas de a pati ceva, parca ar fi o comedie stupida americana ...
Maturizarea nu consta in faptul ca iti transformi viata intr-un program, in care ai ziua programata, saptamna, luna,...viata, maturizarea consta in a putea sa te descurci sa fii capabil sa ai liniste atunci cand traiesti in haos ...
Am admirat intotdeauna oamenii care sunt capabili sa o ia oriunde de la capat si cu nimic...sunt omul asta, pot...pot pleca azi undeva departe si sa imi traiesc viata, asa cum am facut-o pana acum, imi e usor, simplu...asta am facut mereu...si imi doresc un acelasi om langa mine

Esti unicul cu care as fi luat viata de la capat, cu care nu mi-ar fi fost frica sa pasesc...
Nu mai e nimeni...sunt doar eu, ... si tu undeva ascuns pentru totdeauna in mine ... atat de adanc incat nici timpul nu te va lua ...

Come on hold my hand,
I wanna contact the living.
Not sure I understand,
This role I’ve been given.

I sit and talk to god
And he just laughs at my plans,
My head speaks a language, I don’t understand.

I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

I don’t wanna die,
But I ain’t keen on living either.
Before I fall in love,
I scare myself to death,
That’s why I keep on running.
Before I’ve arrived, I can see myself coming.


I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

And I need to feel, real love
And a life ever after.
I cannot get enough.


I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in,
I got too much love,
Running through my veins, going to waste.

I just wanna feel real love,
In a life ever after
There’s a hole in my soul,
You can see it in my face, it’s a real big place.


Come and hold my hand,
I wanna contact the living,
Not sure I understand,
This role I’ve been given

Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand.




Robbie Williams-Feel
Asculta mai multe audio Muzica »

6 comentarii:

Anonim spunea...

"DESPRE ASTA...

Nu este un jurnal personal...nu este o pagina de informare, este o balarie, scrisa vulgar sau nu, din propria-mi curiozitate"

Din pacate observ tot mai mult ca ai dreptate... este o balarie. Am inceput sa citesc acest blog ajungand aici din intamplare urmand un link si din prea mult timp la ultimul loc de munca. Ei bine intre timp am schimbat locul de munca, nu-mi mai permit sa pierd vremea pe bloguri... si sincer, fara pareri de rau... blogul tau cam este o pierdere de timp.
Nu faci decat sa-ti plangi singura de mila in fiecare al doilea post. Intr-un fel te inteleg, am fost si eu in situatia in care simteam ca imi cade cerul in cap. Dar nu crezi ca e timpul sa treci peste asta?
Din cate am observat esti capabila sa scrii niste posturi foarte interesante. In schimb insisti pe posturi "misterioase" (Asa cum este si acesta din urma. Pana la urma ce s-a intamplat cand aveai 5 ani?) pline de versuri, care vor sa ne arate ca suferi.
Dar aici e problema, ca tu nu vrei sa ne spui exact de ce anume suferi.

You just want some company for your misery so you can feel better.

Oricum, este doar parerea mea, nu esti obligata sa o iei in seama, si pana la urma... esti fata mare, in stare sa se descurce singura, faci ce vrei.

Anonim spunea...

Imi pare rau, am cam depasit masura in ultimul post.

Cred ca ai putea sa-mi spui ceva in genul "Don't go away mad, just go away!".

Last time posting,
t.g.n.

Lulu spunea...

pt t.g.n - nu ai mai comentat de mult...Nu imi plang de mila...serios, nu asta fac, am incercat sa tot spun ce fac, dar nimeni nu intelege, de fapt nici nu trebuie inteles...

Lulu spunea...

pt t.g.n. - ai dreptul sa fii cum vrei, suparat, nervos, ofticat, flegmatic e dreptul tau, mie imi poti spune, ce vrei, cate vrei cum vrei...eu pot face acelasi lucru...nu trebuie sa iti ceri scuze...deloc...poti scrie cate vrei aici, abera ..etc...ideea asta e ...ca blogul sa nu se identifice cu pers mea, sunt doar lucruri undeva pe undeva care evident ca isi au un sens si o logica pt mine in primul rand, si pentru cei care ma cunosc...dar cei care ma cunosc nu stiu de existenta acestui loc in care rabufnesc...caci asta fac: refulez si rabufnesc...si de obicei cand refulezi o faci de nervi si din cauza lucrurilor care te apasa...e o chestie de fr mare rahat cu care voi refula mereu, asta e o chestie pe viata, in rest ....traiesc intr-un circ in care eu sunt clovnul principal...
AAA...poate ti s-ar parea mai interesant sa scriu despre ce am facut ieri , azi...despre faptul ca au stricat vama, cum rahat sa puna seslonguri in vama ( am scris intentionat asa)...cum cacat?!?!??!?!...au futut astia vama...nu conteaza pt ca am gasit o alta plaja pustie in care sa stau cu capul in nisip si curu in sus... si sa urlu si sa tip si sa ma doara fix undeva, detest privirile idiotilor de pe plaja...e de cacat...despre faptul ca vreau sa ma mut...si ca fac asta...ca o sa plec departe singura singurica cuc pentru doua saptamani,...DOUA SAPTAMANI...CACATE SFINTE...DOUA SAPTAMANI..IO UNDEVA SINGURA CUC, NICI UN SUFLET PE CARE SA IL STIU... undeva unde nu cunosc pe nimeni si ca imi e frica de mor, ca poate dracu mor pe acolo, la norocul meu sunt sanse, si ca nici contact telefonic nu o sa ma, nu o sa dea nici dracu de mine, ...despre faptul ca mi-a intrat un liliac in balcon..cum dracu sa imi intre un liliac in balcon...si l-a depistat bubu (za zuper motan) ...si ca a intrat liliacul in casa si ca l-a prins tata si l-a eliberat in natura...cum dracu liliac in dr taberei la bloc cu 10 etaje...cu ditamai strada ...adica spatiu mare..cat dracu a zburat liliacul si a ajuns tocmai la mine in balcon?!?!?...tot felul de animale ajung in balconu meu...a mai ajuns acu vreo 2 luni un papagal...am un AN... bestial, ideal, mirific...numai lucruri ciudate...

Dar nu povestesc lucruri d'astea pentru nu povestesc,...adica le spun prietenilor , le fac capul terci...vorba unei prietene..."pui nu imi mai sparge atat capul"...DAR atunci cand tac ..."pui hai te rog ,vino si sparge-mi capul..haideeee"...:)))))
Lor le spun...si cand fac pipi...aici ce sens are?!...
Aici imi las demonii...nu imi plang de mila...sunt demonii mei pe care ii voi avea mereu cu mine
Cat despre faptul ca e timpul sa trec peste...nu, timpul sa trec peste nu exista,...sa treci peste insemna sa nu te mai influenteze, sa nu iti mai pese, de pasat ii va pasa mereu, mereu ma va influenta, m-a marcat, e ca un semn lasat , e acolo mereu, stii si iti aduci aminte si va fi mereu...cum de stiu?! pur si simplu stiu...
O sa scriu si de alte lucruri...nu e graba...nimeni nu se grabeste...aaa...cat despre versuri...si melodii sunt fr fr fr tari...mie imi plac...
Ideea e asa ...nu imi fut prietenii cu problemele mele ca la urma urmei poate nici nu ii intereseaza si nu vreau eu sa ii fut la cap, ma fut pe mine,si oricum scriiind imi rasp la chestii, observ, vad, analizez, imi fut interiorul cu diversi pitici pe creieras care sunt motivati sa fie asa, ca nu sunt o idioata cu creier cat o musca care se complace,...si aici dau fragmentele, cuv aliniate unul langa altul care sa aiba o logica, un sens...
Oricum nu stiu cat de coerenta am fost aici, am scris totul repede in graba, sunt si obosita , am avut o sapt nasoala si am doare si capul...si momentan am mai mult elcururi de facut si nu stu pe care sa il fac...
Iar tu spune-ti parerea...aici nu exista dumnezeu si nici diavol..toti suntem egali...:)))...asa ca zi ce ai de zis in orice sens, poti sa aberezi fara nici o logica...irelevant la text...nu e absolut nici un fel de problema...

Anonim spunea...

Ideea e pana la urma ca ai posturi care au sens si posturi care nu au nici un sens (pentru ceilalti, pentru tine probabil ca au - sau au un sens si nu imi eu seama de el).

Ma rog stii care e faza.... daca vroiai sa fie ceva personal in care sa refulezi atunci puteai tine un jurnal. Un "diary" sa zicem asa; dar asta e un blog, e public, e facut sa fie citit. Eu unul as separa unele postari mai "intime", mai personale, si le-as scrie intr-un jurnal.

De regula posturile la care am comentat am considerat ca aveau un mesaj de transmis cititorilor... iar restul sunt niste ganduri, niste idei, carora daca nu le dai o forma mai organizata sunt foarte greu de inteles.

Ma rog in ultima vreme parca au predominat cele din ultima categorie.. de unde si rapunsul meu. Deh, ma exprim mai greu, si ma si scarpin de dupa cap cu piciorul - metaforic vorbind binenteles ;)

Lulu spunea...

pt t.g.n. - e public si totodata "necitibil", sunt lucruri pur si simplu, tu nu ai de unde sa stii ce e adevarat ce nu este, de unde stii ca tot ce scriu nu e o fictiune?!...poate sunt fragmente dintr-o carte pe care vreau sa o scriu?! nu ma cunosti si nu ai de unde sa stii...
Mai vb despre urm lucuri pe care le voi scrie...