sâmbătă, 6 septembrie 2008

mint

Despre minciuna...
Mint in ultimul timp..ii mint pe toti cei care iau legatura cu mine astfel incat sa nu inteleaga nimic...Sa nu imi spuneti ca va pasa, ca intreabati/intrabi pt ca va/iti pasa...adevarul e ca te-ai plictisit...si atunci mai vrei sa vezi ce face unul altul... sunt nimeni, am fost si sunt... asa ca mint...cu nerusinare... toate raspunsurile sunt minciuni...toate

Vrei o amintire perfecta?!?!?!!? O amintire a ce?!?!?!?!?....vrei sa iti spun eu?! O amintire a unei dureri, o durere ce o simt adanc....aminteste-ti...chiar te rog....pastreaza amintirea...cum te-ai uitat in ochii mei si ai spus "Ai incredere in mine?!?!? Ai incredere in mine ... zi-mi doar atat?! ... Nu trebuie sa intelegi...o sa fie bine...ai incredere in mine?!" Si am zis da...si vad...e bine...am avut...m-am lasat condusa de mana ta...Pastreaza amintirea....pastreaz-o... "Deschide-te fata de mine, spune-mi, lasa-ma sa patrund in lumea ta"....nu am vrut...stiam ce inseamna lucruri asta..."Deschide-te in fata mea, nu o sa iti fac nicidoata rau, nu pot si nu vreau...tie nu iti pot face rau"

Cam atat momentan despre minciuna

Sper ca ai obtinut ce ti-ai dorit...

Niciun comentariu: