luni, 28 iulie 2008

pentru edi...




""" EL vrea sa mor? Eu cred ca el vrea sa mor ... caci ma omoara cu fiecare clipa cu care te tine departe de mine
... sa nu mai respir, sa nu mai exist, sa mi se piarda parfumul, porii sa nu imi mai respire, sa nu ii mai simti tu ... eu ii ascund de tine, ii ascund si fug, fug atat de mult, incat uneori am impresia ca fug chiar de mine, pentru ca existi in mine, e greu sa fugi, al naibilui de greu, ...ma ascund pentru cateva clipe ... caci tu ma gasesti imediat, si apoi iar fug si ascund, ascund totul, ma prefac, mint, ..mint ..pana ma mint si pe mine, si ma ascund...o si daca intr-o zi o sa gasec locul in care tu nu ma vei mai gasi?!

Atunci ce o sa te faci...?!

O sa intorci cerul, pamantul si iadul cu josul in sus ca sa dai de mine ... o sa mori si tu odata cu mine?! stii ca asa cum e...eu voi continua sa ma ascund, sa fug...si stii asa cum e la un moment dat nu vei mai avea cum sa dai de mine, nu vei mai putea tu ...

... si stii nici macar pentru o secunda nu vei mai putea sa ma zarasti asa, ingradit, de la distanta...imi vei uita ochii, imi vei uita zambetul, imi vei uita pielea, mirosul, caldura, lacrimile, degetele mele ciudate, le vei uita pentru ca nici macar o poza stearsa cu mine nu exista, fara bataliile pe un biet servetel, nici balariile despre orice lucru existent sau inventat, nici discutiile esentiale despre oameni, omenire, ingeri si demoni, iubire si ura, ...

... vei uita si senzatia care se trezeste atunci cand ne aflam unul in preajma altuia sau poate doar ea va mai fi,incercand sa ma gaseasca atunci cand nu voi mai fi de gasit, atingerile neintentionate, degetelete ce se plimbau intr-un mod neconditionat, o lume aparte, o plaja, o insula fara iarna, pasii de dans pe muzica noastra, stii?! nici macar nu ai terminat sa ma inveti, nu m-ai invatat sa dansez...
am nevoie de tot, ca si de aer ..."""

Niciun comentariu: