duminică, 27 iulie 2008

still

oricand...oricum...in fiecare clipa..traiesti in mine, am incercat sa omor fiecare secunda, fiecare rasuflare, fiecare clipa, moment,,,remember remeber...inca simt atingerea ta, degetele tale ce se jucau printre ale mele, degetul tau desenand pielea mea, buzele tale impletindu-se cu ale mele, privirea ce imi patrundea inauntru, atat de inauntru incat acum nu o pot scoate si arunca ... emotia, dorinta, lacrimile uitate pe tricoul tau, frica, moartea, viata redata, speranta, iubirea, cornuletele cu vanilie lipsite de vanilie, acel te iubesc de care tu nu te-ai bucurat pentru ca te-ai speriat..pentru ca a fost perfect...pentru ca e atat de bine incat nu crezi ca poate fi adevarat...pentru ca e mai usor sa te gandesti ca la cea mai frumoasa relatie pe care ai avut-o decat sa fie o viata . . .

Niciun comentariu: