marți, 29 iulie 2008

si acum...

Pentru ca atunci cand ar trebui sa vorbesc tac, pentru ca atunci cand ar trebui sa tac vorbesc, pentru ca atunci cand imi vine sa plang rad, pentru ca atunci cand plang ma sfasai...pentru ca atunci cand ar trebui sa spun adevarul mint...pentru ca atunci cand ar trebui sa nu ma izolez ma izolez, pentru ca atunci cand ar trebui sa cer nu cer

Te iubesc

Imi e dor ... atat de dor incat se rup bucati din mine




ai luat o pamblica frumoasa, mi-ai luat mana in a ta, ai facut un nod frumos in jurul incheieturii mele, mi-ai leagat mainile, ochii, talia, gatul, pieptul asftel incat nu pot simti atingera nimanui, nu pot privi ochii nimanui, nu pot simiti un altul, nu pot simti alt parfum, nu pot simti nimic si pe nimeni in afara de tine inauntrul labirintului meu, pentru ca fara iubirea ta as fi un "mecanism ruginit" apoi ti-ai legat tu mainile in jurul meu, atat de strans incat sa te simt mereu ... astfel incat sa nu pot fugi prea departe, sa ma gasesti mereu ...



Poets of the Fall - Carnival of Rust
Asculta mai multe audio Muzica »

7 comentarii:

Anonim spunea...

Salut! Imi place foarte mult cum scrii. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, trebuie sa fii puternica

laura spunea...

pai este puternica!!!!

Lulu spunea...

pt andrei si pt laura - sunt un personaj puternic si nu renunt muahahaha

Anonim spunea...

Dar ce ti s-a intamplat? Nu am citit in amanunt toate postarile, dar nu am gasit raspunsul la intrebarea asta.

Lulu spunea...

pt t.g.n - esti pregatit?! Am fost o omida, la un momentdat am adormit in coconul meu , si apoi cineva a spart coconul si am iesit de acolo fluturas ... si apoi a venit ploaia si mi-a udat aripile si nu mai pot zbura. Pe bune, sunt un fluturas care sta in casa unei fetite care m-a adoptat cand m-a vazut cum eram si care scrie posturi cand nu zboara, ... daca stau bine sa ma gandesc fetita asta adopta pe toata lumea la nevoie.

Anonim spunea...

Girl meets boy, girl likes boy, girl can't have boy, girl is sad?

Dar m-ai pierdut la faza cu fetita...

Lulu spunea...

pt t.g.n. - aparentele sunt inselatoare, intotdeauna realitatea e diferita de aparente...