luni, 3 noiembrie 2008

subliminal

ehhh ... se pare ca sunt buna doar pentru alinare, atunci cand totul merge prost sunt aici, ma gasesti, atunci cand nimic nu mai surade sunt eu cea care surad, vesela, prietenoasa, intotdeuna o buna ascultatoare ... si imi e usor sa fiu asa ..imi vine firesc, fara nici un efort, ar fi un efort pt mine sa incerc sa fiu altfel ..mai ales cu tine...pentru ca asa sunt eu cu tine... sunt doar o nevoie si nimic mai mult, o refulare ... o oaza ... un pula meaaaaaaaaaaaaa un rahat de oaza ......... sunt insulata ta ... "baga-ne-am pula in ele de sentimente ca uneori n'am argumente"

am refulat ... in pula mea ... ca nu ma asculta nici dracu ... duceti-va toti in pula mea


Parazitii- De dragoste in...alte feluri
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: