joi, 30 octombrie 2008

eu ... fara dubii

Te voi tine usor de mana,mereu, si ne vom indrepta pasii incotro vom dori, oriunde, oricand, impreuna ...




... Sunt puternica atunci cand tu ai nevoie de lucrul asta, sunt stalpul tau de sprijin cand totul in jur se darama, stau singura in jurul daramaturilor si te tin, te tin cum nu crezi ca pot eu vreodata sa te tin, iti va fi greu sa ma vezi in postura asta pentru ca iti imaginezi rolul asta sa fie mereu al tau ... sunt cel mai plapand suflet pe care il cunosti, atunci cand iti doresti sa rupi orice in jurul meu ca nu cumva din greseala sa imi ranesca textura ... sunt nebunia din tine atunci cand lumea incerca sa ne taie aripile ... sunt discreta cand vrei spatiul tau si numai al tau, cand vrei sa stai de vorba doar cu tine, voi stii pur si simplu ... sunt copilul ce se urca in spatele tatalui sau si il sufoca cu mii si mii de pupaturi, imbratisarile lipsite pe putere dar care te strag atat de tare incat simti ca iti strage sufletul si ca tu il dai fara efort ... tot ... sunt magia atunci cand raul ne incearca ... sunt gospodina nevazuta, caci totul se intampla fara sa simti ... sunt pasiunea si nebunia carnala ce ne loveste trupurile, sunt caldura ce iti invadeaza sufletul si trupul atunci cand totul in jur dispare ... sunt prietenul tau cel mai bun , cel care iti cunoaste toate inflexiunile si care te apreciaza pentru ceea ce esti ... sunt increderea atunci cand increderea iti va lipsi ... sunt buna dipozitie, dansul, linistea, lumina calda ce patrunde prin ferestrele mari ale casei ... sunt lacrimile de fericire ce iti umezesc usor geaca, pielea gatului si mana ... sunt fluturele ce iti va umbla pe sub piele, ce iti trezeste mereu fiorul adanc din suflet,emotia,speranta,visurile ... sunt iubirea oferita neconditionat ...sunt rasfatata, nesuferita,ciupacioasa, gadilicioasa,bataioasa , caraghioasa, zapacita ce te face sa zambesti atunci cand incerci din rasputeri sa faci pe al naibilui serios si inabordabil ... ... sunt jumatea din ratiune cand vom aseza deciziile, celalata jumatate esti tu... sunt viata, caci viata ne-a fost redata noua atunci cand ar fi fost atat de usor luata, sunt viata ce a pulsat in tine si a crescut in mine, suntem viata ce va ramene aici, cand noi ne indreptam spre o alta destinatie ... sunt , doar nu ai avut ocazia sa fii atat de sigur de lucrul asta asa cum sunt eu.

Poate corect e sa spun ca voi fi ... dar eu sunt, exist aici in lumea ta si a mea ...

Ascult in momentele in care vreau sa vorbesc doar eu cu mine ...

Niciun comentariu: