vineri, 12 septembrie 2008

simplu...atat de simplu

Contez??! Pt cine?!?! Pt tine???!?! Iti pasa?!?!? De cand?!?! Si cum??!?!?
Nu nu,nu..nu nu nu
Ma iubesti?! Cum vine asta?!?! Din vorbe, prin vorbe???!?!
NU NU,NU ... NU NU NU
O fi oare amuzant pentru tine sa imi spui lucruile astea ?!
Nu...nu
Sunt foarte multe intrebari, am obosit sa caut raspunsuri, am obosit sa incerc sa imi explic ... cu ce am gresit, ce ti-am facut...sunt multe intrebari...
E simplu...eu te iubesc...
Cum te iubesc si de ce te iubesc sunt intrebari fara rost. In momentul in care ai un raspuns la aceste intreberi in momentul acela nu mai vorbesti despre iubire...
E simplu, cum spuneam ... te iubesc pentru ca te iubesc atat de usor ... si am totul ca sa poti sa vezi cat te iubesc.
Tu NU

2 comentarii:

Anonim spunea...

io cred ca DA

Lulu spunea...

pt andrei - hei tu esti gica contra aici?!?!? in sufletul unui om, numai un sigur om poate spune ce este...adica omul in cauza :)))

Si sunt sigura ca in momentul care un om nu mai poate de cata iubire este in sufletelui lui, o va striga in gura mare ... intr-o zi

Sunt sigura ca un om care te iubeste si te iubeste mult, intr-o zi iti va arata lucrul asta intr-un mod in care nici macar nu ai visat vreodata.
Momentan NU.
Si am promis ca il bat:)