sâmbătă, 13 septembrie 2008

umbre


e cam asa



Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Asculta mai multe audio Muzica »

...sunt o himera...nu nu...nu un himen...o himera, o iluzie...atunci cand ma privesti o data trebuie sa ma privesti de doua ori sa fii sigur ca sunt acolo, si cand esti sigur ca sunt acolo ...trebuie sa vezi ce glas am, ce fel de miros, cum se simte pielea si de aceea imi intinzi mana, sa simti toate aceste lcururi...apoi vei incerca sa vezi si ce e de capul meu...
...ma iubesc ... sunt ceea ce iubesc...
...sunt o himera ....in cele din urma ... pentru ca sunt pe undeva opusul a ceea ce par...fara aparare, mica, firava, frumoasa foc, un pic aronganta, neabordabila, fitoasa, rea, cu nasul pe sus, nu le am cu gospodaria, cocheta, puturoasa, tinuta in puf, obisnuita cu binele, precis am un ditamai matahala alaturi de mine, eventual plin de bani si putin creier, care imi face toate poftele si eu imi fac de cap cu diversi gentelmani ce imi ofera diverse servicii,lucruri, ador banii

...intotdeuna te voi privi astfel incat sa te simti privit, pana cand vei face cunostinta cu mine, atunci voi tace, te voi lasa sa te desfasori, sa vad ce poti tu, ce lasi tu sa se vada...e un joc ce imi place....il ador...te voi lasa sa faci ce vrei, nu voi pune o limita undeva...iti vei da seama data viitoare cand vom discuta,daca vom mai discuta...

...urmatoare data, scenariul se va repeta, dar va fi alta scena, in care ma vei putea vedea mai bine, si de aceasta data eu te voi lasa sa te desfasori...te va pune un pic pe ganduri reactiile mele, nu vei stii ce am, sunt ciudat, aiurea, rea, nepoliticoasa, nebordabila, fitoasa, plina de bani...lucrul ce te va deranja, si se va observa pentru ca vocea ta va incepe sa aiba diverse inflexiuni...de abia cand iti vei dori cu adevarat sa ma cunosti ma vei cunoaste...vom face si sex..de ce nu?! daca esti destul de atragator...e un motiv in plus pentru a vedea cat de dispus esti sa ma cunosti...

unde pot fi gasita,in ultimul loc care iti vine in minte atunci cand ma vezi pentru prima data.
cu cine ma vezi,cu cineva ca mine.
ce fac, nimic.
cum traiesc,liber.
cum mor, traind.
ce iubesc,tot.
ce urasc,nimic.

sunt o himera, devin reala doar atunci cand iti doresti cu adevarat,cand meriti.

sunt ceea ce iubesc, caci pot sa iubesc cu toata fiinta dezinteresat si neconditionat
sunt ceea ce iubesc, caci pot ... te pot iubi atat de mult, atat de mult incat confund fiinta ta cu fiinta mea si astfel te voi iubi mereu mai mult pe tine decat pe mine
de aceea sunt ceea ce iubesc...pentru ca pot iubi ...atunci cand nu am pe nimeni sa iubesc


tu stii cine sunt,in spatele tuturor cuvintelor...si ce sunt?!

Niciun comentariu: