miercuri, 27 august 2008

vocea reala



" - Oare noi oamenii vorbim cu vocea noastra reala?
- Cum adica cu vocea noastra reala?
- Adica atunci cand spui ceva, sa nu auzi alte ganduri in capul tau, sa se auda doar vocea ta ...si ceea ce spui sa fie singurul lucru pe care il auzi"

" M-am inchis...ma obig in fiecare zi sa fac asta, fiecare secunda e o lupta, ma lupt cu mine...
Nimic din mine nu e real, sunt doar o masca...
Nimic nu mai e real...dar absolut nimic, traiesc in mine, caci tot ce vreau, tot ce aud, tot ce simt e doar in mine...e ciudat
Ai vorbit...iar eu am tacut...in mine a fost altfel, am vorbit ore in sir, am ras, ne-am bucurat, am visat, a fost frumos...
Azi te-am vazut...m-am ascuns un pic, tricoul tau verde, si m-am ascuns...in mine a fost altfel...te-am strigat,tu te-ai intors si te-am privit si ti-am zambit, m-am uitat in ochisorii tai, te-am luat in brate, te-am sarutat lasandu-mi buzele moi si ai simtit cat de mult te iubesc,ca imi esti drag, ca m-ai lipsit, ca imi lipsesti ca inca te iubesc
Nimic nu mai e real, e doar in mine..."

Niciun comentariu: