duminică, 24 august 2008

Recomand "BLIND DATE", este o comedie romantica, de mult nu m-am mai uitat la un astfel de film, pentru ca pur si simplu am incetat sa cred in astfel de povesti, pentru ca in viata nu exista ... dar merita filmuletul pentru ca este o poveste sincera.

Recomand autorul HAL URBAN, cam orice ce a scris nenea asta, e un tip desteptatut, ultima carte ce mi-a placut "20 DE LUCRURI CARE CONTEAZA - HAL URBAN"



I wanted you to know I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph; I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain

‘cause I’m broken when I’m open
And I don’t feel like I am strong enough
‘cause I’m broken when I’m lonesome
And I don’t feel light when you’re gone away


The worst is over now and we can breathe again
I wanna hold you high, you steal my pain away
There’s so much left to learn, and no one left to fight
I wanna hold you high and steal your pain

"nu exista nici o amintire caci ai avut tu grija ca sa distrugi fiecare particica care aducea aminte de noi, pentru ca nici macar o fotografie nu ai pastrat si pentru ca nici macar chipul meu nu ti-l vei aminti, cu timpul voi deveni doar o nascocire a mintii tale, asta am ajuns sa fiu pentru tine, doar o nascocire"

Niciun comentariu: