marți, 12 august 2008

gata

mai amar...mai singur...

daca tot raul din lume s-ar varsa asupra mea...ar fi mai dulce decat amarul pe care il am in vene...
daca tot raul din lume ar lua tot ce am....ar fi mai putin pustiu decat singuratatea pe care o traiesc

si daca tot raul din lume m-ar face sa plang...as plange mai putin decat o fac acum...

si daca tot raul din lume ar vrea sa sufar...as suferi mai putin, ar durea mai putin decat doare acum

te poti amagi cu motivele pe care le gasesti...te poti ascunde in spatele convenabilului...

"nu stiu"... de ce am spus te iubesc...de ce am visat cu tine...de ce am fost mai aproape ca oricand...de ce ma cunosti mai bine ca oricine...de ce tu ai reusit sa ma stapanesti...de ce am facut toate lucruile astea..."pur si simplu"...

5 comentarii:

Anonim spunea...

:( trist articolul asta

Anonim spunea...

Nu-i rau dar nu ar strica sa folosesti majuscule la inceputul propozitiilor si sa pui semne de punctuatie la sfarsitul lor.

Si ar mai fi o chestie; punctele de suspensie se folosesc pentru a indica o pauza mai lunga in vorbire. Nu stiu daca asta intentionai atunci cand ai umplut textul de ele, dar ar fi bine daca ai mai folosi si alte semne de puctuatie. Ai o gama larga de unde sa alegi: punct, virgula, punct si virgula, semnul exclamarii, etc.
Lucrul asta e valabil pentru toate posturile, nu doar pentru acesta.

In rest, nu-i rau...

Lulu spunea...

pt andrei - da este un post tristut
pt t.g.n - nu scriu cu majuscule, din motivul ca mi-ar parea ca prea suna a compunere facuta la scoala, nu scriu cu majuscule pentru ca sunt fragmente, sunt episoare, nu e ceva cu inceput si sfarsit, in schimb ... punctele astea de suspensie de detest...d'asta le folosesc...uite o sa scriu ceva despre ele poate o sa intelegi ce vreau sa spun...dar in postul asta s-au potivit punctele mele de suspensie, au exprimat o stare :)

Anonim spunea...

Ar mai fi o chestie, si asta tine de preferinte personale, dar nu prea ma omor dupa schema de culori aleasa. Scris alb pe fundal negru mi se pare cam obositor.
Atunci cand vad un post mai lung de multe nu il citesc tocmai pentru ca stiu ca or sa ma doara ochii la final.

Sfatul meu este sa alegi un scris mai inchis pe fundal deschis.

Lulu spunea...

pt t.g.n. - cam asa e, este obositor mai ales atunci cand e mult de citit, insa imi place ca e banal si neimpopotonat, nu vreau culori aici, o sa incerc sa vad cum apare cu scrisul gri, si daca imi place o sa il pastrez asa, insa daca nu...mai vedem, mai vorbim.