sâmbătă, 12 iulie 2008

Despre sosete

Am vazut un film recent...si se intampla urmatoarea faza ( pe scurt, ea avocat, lucra la un caz cu un el... ea atarsa de el, el atrasa de ea, pretenele ei o sfatuiesc..."mai el oricum o sa plece in curand profita de situatie" si tipa se ofera sa profite )

cadrul: seara tarziu el venise la biroul ei, sa vorbesca despre caz, ea era cu pretenele in birou (balacareau)...atunci...pretenele ii spun lui sa se duca pana la frigider sa scoata o stricla de votca sa bea cu toii un pahar, in timp ce tipul lua sticla din frigider, pretenele se sustrag... raman doar ei doi... el vine cu sticla...si urmeaza urmatoarea conversatie...

Ea: - Eu sunt putin amaetita acum, si itt voi spune ca sunt atrasa de tine...
El: - Eu nu sunt ametita insa ....sunt atras de tine...
Ea: - Si ..ma gandeam sa profitam de situatie...
El: - ...
Ea: il saruta...apoi...
Ea: - Si as vrea sa ne distram...insa...o rugaminte am..sa nu porti sosete in pat...

In momentul asta bufnesc in ras....bai nene ...care e treaba femeilor cu sosetele barbatilor in pat...nu inteleg..serios.Chiar te uiti la picioarele lui in timp ce faceti sex...ok..sunt femei care spun ca nu ma respecti daca porti sosete in pat...in fine...hai sa facem dragoste, nu sex,nu sa ma futi...oricum...indiferent de cum ii spui ...tot dracu ala faci...adica..."poti sa imi dai palme peste fund dar doar atat timp cat nu porti sosetele in picioare"...serios acum...


Pisi daca vrei putem purta in pat si saboti de lemn olandezi...si strigam..Ya yaaa yaaaa...si vom spune ca suntem niste olandezi dati dracului...

Niciun comentariu: