sâmbătă, 5 iulie 2008

am sa fut viata asta...mai mult decat m-a futut ea vreodata pe mine

bai..in ultimul timp...imi plang foarte mult de mila...aia nu imi place...ca ailalta nu e buna, nu e ce imi trebuie mie, dar de ce?, dar cum?, dar cum tocmai eu?, de ce mi se intampla mie?, de ce? de ce?...de ce?...cum adica?...ce inseamna?....si ajung la o concluzie stupida...bai nene....in viata nimeni nu o sa iti dea ceva doar de dragul tau, sau doar pentru ca vrea sa iti dea acel lucru (aventual doar muie..sau ceva de genul..scuzati-mi limbajul:)))...sunt interese ,intentii la mijloc...daca vrei ceva te duci si iei lucrurul ala...il ceri...si nu te lasi pana nu iti este oferit.......vedeti...aici gresec eu....ca sunt un om prost....dar prost bai nene..prost prost prost...nu as cere nimanui nimic, pentru ca in cele din urma nimic nu te face mai fericit decat un lucrul oferit dezinvolt, dezinteresat si fara a fi cerut in prealabil....dar nu exista asa ceva...este doar o situatie ideala...si ca toate situatiile ideale...nu exista asa ceva


Am cerut de la viatza mai mult decat a oferit si am stiut s`o fut in gura ca sa`mi dea ce mi`am dorit




PARAZITII-VALOAREA UNEI VIETI
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Anonim spunea...

mai iui .. tu nu prea ai dreptate .. pentru ca mai fericit te face un lucru obtzinut prin munca, stres shi chin pentru ca shtii sa il pretzuieshti, caci valoarea lui creshte odata cu efortul depus. Daca primeshti ceva mura in gura s`ar putea sa nu te mai bucure asha de mult shi mai mult de atat, s`ar putea sa nu shtii sa`l pretzuieshti, sa realizezi ce ai deabia dupa ce pierzi. Asha ca atunci cand suferim pentru ceva s`ar putea sa merite la sfarshit, iar daca se dovedeshte ca nu e asha .. urmatorul lucru care ni`l dorim o sa fie shi mai frumos daca`l primim, pentru ca e o incununare a efortului depus pentru el shi pentru cel precedent, pentru ca ce nu te omoara te face mai puternic. Te pup gaino :*