joi, 13 noiembrie 2008

foarte frig

Nimic nu are vreo logica. p u n c t
O zi cetoasa, foarte cetoasa si rece ... de mi-au inghetat nasul, mainile picioarele ... intuneric la venire, intuneric la plecare sau intuneric la plecare, intuneric la venire ... nu conteaza ordinea, frig,urat,si singur ... Singuratatea nu se trateaza in functie de ce faci cu cine cat unde cum ... e o stare pe care o simti, nu cred sa imi mai aduc aminte de cum e sa nu te simti singur ... ar fi trebuit sa ma obisnuiesc sa fie ceva firesc, se pare ca nu.

Parca e o cursa pentru mine, parca alerg din ce in ce mai mult dupa lucruri care imi sunt clar peste posibilitati, ajung sa cred cu tot sufletul in lucuri ce nu se regasesc in nici un fel pe langa mine dar eu cred si le simt la un degetel distanta de atingerea mea ... de ce?! pai pt ca sunt proasta ... e aproape natural raspunsul ... curios e faptul ca nimeni nu imi aproba lucrul asta, ba chiar mai mult ma indemna la exact opusul ... de ce?!? ... dar ce stiu ei?! dar ce stiu eu?! nimic cum spuneam ... nimic...nimicut ... nu conteaza...chiar nu conteaza avand in vedere tot amalgamul din fata mea, din mine ... nu cred ca sunt eu facuta pentru lucruile astea, imi e destul de clar, si pana la urma nimeni nu spune ca iubirea e pt toti, sau ca trebuie sa existe un astfel de lucru si pentru mine, cum spuneam ...

Invata ... copil prost, ca nimeni nu te iubeste doar de dragul de a te iubi, invata ca toti vor ,intr-un fel sau altul, profita de slabiciunile tale, va lua ce isi va dori si isi va vedea de drum, nu meriti efortul de a fi iubita, de real, nu meriti sansa de a simti, nu meriti sansa, nici macar una, singura ai fost mereu ... singura care a luptat, singura care a iubit, singura care a visat si cu siguranta singura care a vazut rostul si fericirea ... invata ca nu ai contat/contezi/vei conta pentru cineva, si cu atat mai putin nu insemni atat de mult incat sa fii iubita .

Niciun comentariu: