luni, 6 octombrie 2008

cum ma vrei...





Semisonic- Secret smile
Asculta mai multe audio Muzica »

sunt defecta:

* toata lumea stie ca nimeni nu-i perfect, nu o sa va "zdruncin" " EU universul!!, ca si cum eu as fi;

* as incerca orice doar de dragul experientului, iubesc viata si tot ce imi ofera, am o conceptie ciudata despre "viata" in momentul in care spun ca imi place viata, stiu ca viata insemna o calatorie NU un drum, o calatorie fara un itineraiu ... o simpla calatorie, a mea ... nu imi place singuratatea de aceea doresc sa calatoresc cu cineva, insa decat sa aleg o persona nepotrivita prefer sa plec singura ... doresc o persoana cu care sa incep calatoria si pentru lucrul asta e foarte important sa ne dorim acelasi lucru, trebuie sa simt ca acea persoana se muleaza perfect pe mine, pe ceea ce sunt eu si sa raman mereu indragostita de acea persoana;

* ma indragoastesc foarte greu, aproape deloc, trebuie sa fii un defect ca sa ma pot indragosti de tine, nu stiu toate lucrurile care ma duc la a ma indragosti de o persoana, dar stiu lucrurile care m-au dus sa ma indragostesc de tine;

* sunt atat de multe lucruri importante, incat uit de ele!;

* am o memorie "fantastica" nu stiu numele melodiilor trupelor mele preferate, nu stiu albumule trupelor mele preferate, dar stiu versurile; uit nume si zile de nastere mereu, adica le tin minte dar uit ... dar in rest am o memorie de elefant;

* ascult orice, dau o sansa tuturor, place rockul, nu stiu sa impart muzica pe mii si mii de categorii si in privinta rockului pot afirma ca distig doua tipuri: rockul cel suparat al carui versuri nu le inteleg ( adica nu inteleg ce naibilui spune acolo) si cel ale carui versuri le inteleg ... imi place;

* nu sunt o fana a locurilor cochete, imi plac mai degraba locuri bizare si inedite, ceva ce imi atrage atentia, ceva incitant ... nu sunt o fana a cluburilor si a sambetelor petrecute in club (sambata in conceptia multora fiind ziua in care trebuie sa iesim, sa socializam...cati prietnei nu mi-am auzit.. "dar ce faci mah stai sambata in casa?!?!!?"...vai vai...DA DOMLE STAU SAMBATA IN CASA PT CA ASA AM EU CHEF...CE ZICI D'ASTA...FAC CE AM EU CHEF:))))... si daca ma apuca iesitu ... ies miercuri ( zic miercuri aleatoriu...adica daca vreau sa ies...pur si simplu ies ) in locuri in care ascult tot ce se poate si beau ceva bun cu oameni care sa ma incante si cu care ma simt bine, caci daca nu ma simt bine cu cineva nu ies nici batuta ... stiu ce inseamna complezenta si fac lucruri din complezenta doar constransa de circumstante si in cel mai rau caz in scop de afaceri;

* ador plimbarile, as merge si m-as plimba pana mi-ar iesi ochii din cap;

* ceasul meu indica doar ora....dar uneori uit, si ma uit sa aflu in ce zi sunt;

* consider ca demachiantul sta mai bine in frigider, s-a imprietenit cu sticla de suc si cutia de lapte, discuta aprins pe tema sistemului de ambalare;

* am o minte ordonata si sunt foarte meticuloasa insa detest monotonia si regularitatea si cadenta...imi plac inflexiunile;

* nimeni nu observa ca's bruneta?;

Niciun comentariu: