sâmbătă, 20 septembrie 2008

povestea unui sarut



"e ciudat ce ai facut cu fiinta mea, ... simt lucruri pe care nu am cum sa ti le pot descrie vreodata ... iti pot spune ca atunci cand ma iei in brate, totul se opreste, e doar liniste, nimic in jur nu mai e ... e cald, atat de cald, e bine ... pare pentru totdeauna ...
pot spune ca nu stiu cum, dupa atat timp, am ajuns cu capul intre palmele tale cu buzele intredeschise si moi, atat de aproape de buzele tale ... chiar nu stiu cum si cand s-a intamplat lucrul asta, ultimul lucru pe care mi-l amintesc e ca stateam cu capul pe umarul tau si incet am simtit o lacrima cum s-a oprit de pe obrazul meu pe geaca ta ... apoi m-a trezit un sentiment puternic ... te-am simtit atat dar atat de aproape, a fost atat de intens, incat m-a trezit ... m-am speriat si tu te-ai speriat mai rau de reactia mea, ... ,m-am retras, dar tu imi tineai capul in palmele tale asa cum imi place sa ma tii atunci cand ma saruti, in momentul asta m-am uitat in ochii tai, privirea ta a spus totul ... atunci am vazut adevarul, de aceea esti prost ... pentru ca in momentul asta nu ti-ai putut controla privirea ... si m-ai lasat sa vad, ca esti la fel de pierdut fara mine asa cum sunt si eu fara tine ... e stupid sa fim doi idioti,... nu ne-am sarutat, mi-ai dat doar un pup mic ... si da ... tremuram ... imi tremurau si buzele ... pentru ca as fi plans ca si cum s-ar fi terminat lumea, dar nu am facut-o pentru ca te uitai tu la mine ... "
nu uit niciodata








Nickelback - Someday
Asculta mai multe audio Muzica »

vreau tot si nimic mai putin, vreau tot ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

.. tiam zis io ca are un plan ;) .. someday someway ...:D me happy

Lulu spunea...

pt andrei - e dat naibilui...cu totul...sper doar sa nu uite ... sa se piarda in maruntisurile vietii...si sa uite sa traiasca asa cum isi doreste ... ti-am zis ca imi aminteste lcurul asta de un film...dar foarte tareee...:)

Anonim spunea...

avem un joc.. te bagi? e vorba de calatoit prin tara si prin lume o data pe luna..

Lulu spunea...

pt andrei - normal...deci?! spune tot...:)