duminică, 3 august 2008

un gand...o balarie

la fiecare gand serios, am cinci balarii, un om normal nu voi fi nicicand, reusesc sa atrag persoane in jurul meu precum mustele la cacat..nu stiu daca lucrul asta spune despre mine ca sunt un cacat...adevarul e ca si cacatul are rostul lui..poate sunt un cacat..bravo mie cinste mie, iar am baut o bere, iar ma iau un pic la discutii stupide...ciudat ca azi chiar am avut o discutie serioasa cu preten la o bere si am vb la modul serios despre viata...
Dan nu am stiut prin ce ai trecut, si tot timpul ai fost cel mai optimist caracter pe care l-am cunoscut si duci pe umerii tai o povara mult prea mare pentru anii tai..si ma gandesc la tine cu o admiratie imensa pentru zambetul tau si pentru puterea ... sunt mandra de tine si iti doresc tot binele si doresc ca viata s ate rasplatesca pentru tot, iti doresc sa iti gasesti o fata pe msaura ta...aveti grija de voi oameni, pentru ca de cele mai multe ori habar nu aveti d enimci si va credeti cu totii atotstiutori...
AAA...SI IMI BAG PULA IN CEI CE URASC BUCURESTENII PENTRU CA SUNT OAMENI FAVORIZATI SI CA SUNT OAMENI FITOSI....IMI BAG PULA IN PRECONCEPTII SI OAMENII CARE INTRA IN VIATA ASTA CU IDEI PRECONCEPUTE...INCLUZIV FAPTUL CA DACA ESTI O BLIONDA BUNA CU NISTE OCHI SENZATIONALI DE ALBASTRI ..ESTO O FUFA FARA 2 NEURONI SI CA NU POTI AVEA CU EA O CONVERSATIE INTELECTUALA...DECI ...AZI ...IMI BAG PULA IN VOI TOTI CARE AVETI REGULI DUPA CARE FUNCTIONATI...

4 comentarii:

Anonim spunea...

club A? cumva? .. suna a post scris dupa o noapte d'aia in club A... sau ceva de genu` ...

Lulu spunea...

pt andrei - "hahah..mai sa fie...a fost si club A...dar nu in seara asta, doar o plimbare prin herastrau cu un tovaras bun ...povestind si discutand serios...si cu o poveste care depaseste povestea de viata a multor oameni de 50 de ani, dar a unui baiat de 23 de ani...bravo lui pentru tot."

Anonim spunea...

Sa intelegem deci ca esti o blonda buna cu ochi senzationali de albastri si cu un numar de neuroni care are mai mult de o cifra?

Ah, si fara suparare, dar discutiile intelectuale de obicei nu contin asa de des cuvantul "pula" :P

Lulu spunea...

pt t.g.n - mai nu stiu acum exact ce sa zic, adica da ai dreptate o discutie "intelectula" nu contine cuv "pula" contine cuv "penis","organ copulativ" d'astea :), dar eu aici nu aveam o discutie intelectuala, aveam un monolog intelept, si poti sa ai discutii intelepte cu multe cuv "pula".
Si imi pare rau sa dezamgesc ,asta daca dezamagesc, nu sunt blonda, nici ochi frumosi nu am, sunt banala,si foarte slaba, nu ma vezi din profil. Cat despre neuroni, in marea partea a timpului imi demonstrez ca am suficienti cati sa fac lucruile firesti unei vieti de om, alteori ajung sa cred ca multimea neuronilor mei tinde undeva spre minus infinit.Upsi :D