marți, 19 august 2008

ramai cu bine


acum ... eu nu te fac fericit, nu am ce iti doresti, nu am nimic, eu nu pot , nu am cum, nu ma lasa lumea sa te fac fericit, caci eu nu am nimic, caci eu ma am doar pe mine ...

You fingertips across my skin
The palm trees swaying in the wind
Images

You sang me Spanish lullabies
The sweetest sadness in your eyes
Clever trick

I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me


We walked along a crowded street
You took my hand and danced with me
Images

And when you left you kissed my lips
You told me you would never let forget these images, no


I cannot go to the ocean
I cannot drive the streets at night
I cannot wake up in the morning
Without you on my mind


So you're gone and I'm haunted

And I bet you are just fine


Did I make it that easy
To walk right in and out of my life?


Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
Should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do

5 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmmmmm.... De data asta nu ai mai inclus un link.

Allow me: http://www.youtube.com/watch?v=Q90OPhNgGb0&

Anonim spunea...

Si scuze de double post, dar daca pot face o sugestie.

De asemenea mai sus am uitat sa pun sa pun link. My bad...

Lulu spunea...

pt t.g.n. - nu trebuie sa iti ceri scuze :) Da, nu am pus link pentru ca nu conta melodia insine, cat versurile, cuvintele, am preferat sa o las fara melodie, dar multumesc :P, cred ca am ascultat toate variantele de pe youtube si cel mai mult am indragit varianta pe care o recomanzi si tu , in mare parte pentru ca e acoustic.
In schimb, linkul nu merge :(((, cred ca ai pus un space in plus(presupun eu :))pentru ca eu am gasit ceva, insa nu sunt sigura daca am nimerit-o :S

Anonim spunea...

The Night by Morphine. Si eroarea se trage de la un slash la finalul linkului :(

Lulu spunea...

pt t.g.n. - daaa...slash vroiam sa zic..am spus space din greseala, dap de morphine- the night am dat si eu, am nevoie de putin mai multa morfina, mai in gluma mai in serios:-S Imi place melodia, ii stiu un pic asa, i-am ascultat in mare parte din cauza saxofonului, care e demential...foarte trista povestea solistului,tragic, macar a murit facand ceea ce iubeste.